1 maj!

Hej! Jag har inte varit så bra på att blogga men Denise har varit hos mig så jag har visat henne Norrköping o sånt !
Men igår så var vi och åt glass och var i folkparken vi kolla inte på nån brasa för vi orka inte dra dit sen igen men aa😜
2 dagar med sin allra bästa vän kan inte bli bättre!!
+ så var ju Cecilia med på söndagen och halva måndagen;)
Jag har varit ute och stekt med Denise Medans vi väntade på hennes mamma och nu har Denise åkt:(
Men jag kanske ska följa med mamma och hennes kille och kolla på bilar sen eller jag vet inte men ni får ha det bäst!!
Lite bilder💗💗💗
Och lite bilder sen helgen 😜💗


Kommenterarer

Vi blir jätte glada av kommentarer men spamm raderas och glöm inte att du aldrig är helt anonym, vi ser din IP.

namn:
Stalker?

mail: (vår och din hemlis)

hemsida:

kommentar:

trackback