Open my eyes, it was only just a dream

Hej finisar! Idag har jag vart med Madde. Det var ett tag sen vi träffades så det var rätt roligt faktiskt. Vi tog spårvagnen in till stan och träffade nån person som jag inte minns vad hon hette. (Aa, jag är lite senil på kvällarna). Madde och hon snackade inte så mycket så du fick jag ta insiativet och pratade på som en galning. Frågade rätt sjuka frågor som "varför är bananer gula?" Fast det var för att jag hade humortorka.. men de andra sakerna tänker jag inte ta upp här för då blir det pinsamt! Hihi. Men ja.. efteråt sa madde att hon tyckte jag var pinsam? Men wtf? Om hon skulle ha snackat skulle ju jag ha kunnat hålla käften.. Skulle ju bara rädda den pinsamma tystnaden. Men jag och madde tog spårvagnen hem rätt skapligt. Då hämtade vi min kamera och fotade lite med stativet. Fick några fina bilder som kommer längst ner i inlägget. Men vid fem eller något sånt var madde tvungen att vara hemma. Så då gick jag också hem och hade riktigt tråkigt. Så kollade på nån film som var sjukt dålig. Har ingen aning om vad den handla om för man förstod ingenting. Det kan ha vart för att filmen var på kinessika. Men ja.. kanske därför filmen var så dålig. Menmen.. fick mig ett gott skratt iallafall, först när jag hörde att dom snacka kinessika så vart jag asrädd! Men aa!
Imorgon ska jag åka in till rambodal vid halvtolv tiden. Där ska jag träffa Louise. Hon och jag har aldrig träffats förut, hiho. Eller vi har träffats i stallet och ridit i samma ridgrupp förut. Men ingenting på fritiden eller så. Så det ska bli superkul eftersom hon verkar vara en toppentjej! Jag ska ta med mig kameran så kommer nog bilder. Mer om det imorgon när jag har träffat henne, för nu vet jag inte så mycket om vad som kommer hända när vi väl står där och ögonblicket är inne. Bara att vänta och se.
Elsa håller på att tjata som en galning om att jag ska följa med henne och träffa Linus och Hugo på måndag. MEN jag orkar inte. Eller okej, har inga problem med att åka in till stan och typ träffa dom, det tråkiga är att vi pratar om aptråkiga saker hela tiden och då tröttnar man typ direkt. Ingen av dom kommer säkert förstå min humor och om jag väl börjar snacka så kommer jag göra bort mig totalt. Nejdå, men då kommer jag inte sluta. Hiho, that's Lina style. Typ så ja! Så OM jag nu ska vara lite snäll mot Elsa och åka in till stan och träffa dom så får jag nog ta och hålla käften. Eller så snackar jag asmycket så att dom aldrig vill träffa mig igen, hiho.. det funkar ju också. Rätt smart idé faktiskt. Hoppas den funkar, wihu! Hoppas inte Elsa läser det här, då kommer hon bli apabajsmajskorvsur. Nejdå, ELSA THUVESSON, OM DU LÄSER DETTA SÅ VILL JAG HEMSKT GÄRNA TRÄFFA DIG OCH DE SMÅ POJKARNA *HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST*. Nej men vi får se, kanske, kanske inte? Hm.. är något jag ska ta och klura på.. Dessutom är jag pank så jag kan inte köpa ett skit. Sen ska vi tydligen träffa dom på Tisdag också. Men dååååååå.. ska inte jag med. Eller jo, kanske! Om jag orkar, om det går hejvilt till osv på måndag så följer jag med Elsa på tisdag. Kanske?! Förresten om ni vill veta.. jag har sjungit asmycket idag. Sen har jag fått största dissen' Så taskig.... :@. Nämner inga namn här, men gooosh.. jag är arg. Fast egentligen är jag megaglad! Känner att jag har vart värsta surkärrningen ett tag nu men nurå? Livet rullar på, fast ändå inte. Är EN sak ivägen, men det ska vi lösa! Ingenting jag går ut med här. För allvarligt. Bara några som har frågat som vet om det, men inte många. Var en som frågade fast jag sitter fortfarande och försöker komma på någon lögn så jag slipper säga sanningen. För till vissa människor kan man inte berättta.. För det låter helt sjukt när man säger det.. Typ.. *********************' Okej, det där kunde misstolkas lite, men aa! Ska kanske ta bort det där..... Så nu var det fixat! Men nu ska jag gå ner och säga hej till mamma och pappa. Nepp, det ska jag inte. Det var bara en avslutning på detta inlägg för jag orkar inte skriva mer! Så hejdå!
Orkar inte lägga upp bilderna nu, ska redigera dom så de kommer upp imorgon! Hejdå ;) OKEJ, MEN DATA LAGGAR SÖNDER SÅ DET BLIR INGEN BILD ÖVERHUVUDTAGET, MEN NU SÄGER JAD DET FÖR TREDJE GÅNGEN OCH HOPPAS PÅ TREDJE GÅNGEN GILLT? HEJDÅ

Kommenterarer

Vi blir jätte glada av kommentarer men spamm raderas och glöm inte att du aldrig är helt anonym, vi ser din IP.

namn:
Stalker?

mail: (vår och din hemlis)

hemsida:

kommentar:

trackback