Nymålade naglar

Hej! Jag har nyss kokat korv, och käkat den också då. Var gott då jag inte ätit sen elva-tiden! Men som jag sa förut så målade jag naglarna, nu är de klara och det var riktigt pilligt och svårt men jag är nöjd faktiskt, ville ha något annorlunda men ändå stilrent och snyggt. Enligt mig lyckades jag rätt bra! Kommer bild i slutet av inlägget.
Just nu lyssnar jag på lite musik, lite gamla låtar som man kan hänga med till i refrängerna när man väl tänker efter. Jag ska strax gå in i duschen om jag orkar. Eftersom jag mår bra nu så ska jag gå till skolan imorgon. Har sällskap med Elsa på morgonen tror jag, ska bli en rolig skoldag tror jag. Även fast det inte är något speciellt som händer! Men kan inte berätta för mycket om morgondagen för då har jag inget att skriva imorn! Men vi hörs sen då, när jag och duschen är klara med våran kvällsromans ;) Okej, den sög men aa..
Okej, det ser rätt kladdigt ut på bilderna men det ser bättre ut i verkligheten, enligt mig iallafall..

Kommenterarer
posted by: louise <3

Har du gjort dom själv?! Dom är ju asfina! Ses på söndag <3 :)

2012-04-26 @ 21:15:17
hemsida: http://peacelouise.devote.se

Vi blir jätte glada av kommentarer men spamm raderas och glöm inte att du aldrig är helt anonym, vi ser din IP.

namn:
Stalker?

mail: (vår och din hemlis)

hemsida:

kommentar:

trackback