Du sa att jag var som luft för dig, alltså behöver du mig för att andas?

Hellu sweeties! Nej, det där lät fel! Nu säger vi godmorgon istället. Vaknade av att jag fick ett långt sms och efter det kunde jag inte somna om. Strax därpå gick jag ner och drack ett glas oboy och en liten macka trots att jag inte brukar våga äta frukost, hiho! Sen gick jag upp och kröp ner under täcket och smsade några! Helt plötsligt fick jag ett sms från Louise där det stod att jag kunde ta med mig badkläder för de hade fixat sin pool och det var ungefär 30 grader i den. Då vart jag överlycklig, så skönt det ska bli. Vid halvtolv ska jag träffa Louise och kameran följer med så vi får se om vi fotar lite. Men nu ska jag krypa ner i sängen igen och kolla runt lite på mobilen. Ses senare!


Kommenterarer

Vi blir jätte glada av kommentarer men spamm raderas och glöm inte att du aldrig är helt anonym, vi ser din IP.

namn:
Stalker?

mail: (vår och din hemlis)

hemsida:

kommentar:

trackback